NADCHODZI NOWA EPOKA

 

 

Będziecie słyszeć o wojnach i o pogłoskach wojennych; uważajcie, nie trwóżcie się tym. To musi się stać, ale to jeszcze nie koniec! Powstanie bowiem naród przeciw narodowi i królestwo przeciw królestwu. Będzie głód i zaraza, a miejscami trzęsienia ziemi. Lecz to wszystko jest dopiero początkiem boleści. Mt 24,6-8

Rozpoczęliśmy okres Wielkiego Postu w wyjątkowych okolicznościach globalnych wydarzeń. Ten 2022 rok wydaje się jednak przełomowy, ponieważ sytuacja na świecie zaczyna nabierać tempa. Po dwuletnim okresie światowej pandemii doszedł wybuch wojny na Ukrainie, której skala i okrucieństwo zaskoczyła wielu. Zwykła, "szara" codzienność staje się coraz trudniejsza ze względu na niespotykane dotąd podwyżki cen żywności, opłat, paliwa itd. Coraz częściej z niepokojem patrzymy w przyszłość, która z pewnością nie układa się po naszej myśli. Każdy z nas dobrze widzi co się dzieje, ale czy potrafi czytać te znaki?  

"A od figowego drzewa uczcie się przez podobieństwo! Gdy jego gałązka staje się soczysta i liście wypuszcza, poznajecie, że zbliża się lato. Tak samo i wy, kiedy ujrzycie to wszystko, wiedzcie, że blisko jest, we drzwiach." Mt 24, 32-33 

Korelacja wszystkich ziemskich zdarzeń z dwóch ostatnich lat idealnie współgra z kalendarzem liturgicznym. Nic nie dzieje się przypadkowo i jest dla nas potwierdzeniem wypełniania się Ewangelii na naszych oczach. Dlatego powinniśmy aktywnie i z zaangażowaniem włączyć się w czas Wielkiego Postu służąc Niebu ofiarą naszego serca, umartwieniem, pokutą, jałmużną, modlitwą i częstą Eucharystią. Dlaczego? Ponieważ musimy jednoczyć się bardziej z Jezusem i Maryją pozwalając oczyszczać się z grzechów i przywiązań ziemskich. Pogłębiajmy naszą wiarę poprzez częste czytanie Pisma Świętego i czerpmy wiedzę z Katechizmu Kościoła Katolickiego, aby móc wzrastać w autentycznej miłości do Boga Ojca i przede wszystkim zaufać Jemu i w Jego plan zbawienia ludzkości. Ten czas osobistego nawracania i trwania w łasce uświęcającej jest jedyną drogą do zbawienia i bezpieczeństwa duszy. Korzystając ze skarbca Kościoła z wiarą używajmy sakramentaliów: wody święconej, soli egzorcyzmowanej, oleju, świecy, medalików - szczególnie nosząc z wiarą Cudowny Medalik, Szkaplerz karmelitański, Szkaplerz św. Michała Archanioła czy medalik św. Benedykta. Zawierzajmy się Maryi Współodkupicielce Świata i twórzmy wieczerniki modlitwy przede wszystkim w domach. Często odmawiajmy Różaniec Święty. Wspólna modlitwa jednoczy rodziny!

 "Nadchodzi nowa epoka, w której Duch Święty bezpośrednio będzie kierował sercami dzieci Moich, a Maryja będzie im opieką i czuwaniem w wielkiej bliskości serc." Jezus do Alicji Lenczewskiej, Świadectwo (903)

Podczas tegorocznego okresu Wielkiego Postu uporządkujmy swoje wnętrze, aby było w nim dużo miejsca dla Ducha Świętego, gdyż będziemy musieli stanąć w obliczu wielu trudnych wydarzeń. Silna wiara w Chrystusa jest jedyną ucieczką i schronieniem przed rozpaczą czy lękiem, które nie pochodzą od Boga. Musimy teraz otworzyć się i nauczyć współpracować z łaską. Zostaliśmy powołani do życia na początku czasu Objawienia, usunięcia tego co zakryte, bo to właśnie oznacza słowo Apokalipsa. Mamy Maryję jako Akrę Ocalenia i wsparcie w Archaniołach jako Aniołach końcowego czasu i ucisku. Tym samym jesteśmy Apostołami Czasów Ostatnich. 

 Dlatego weźcie na siebie pełną zbroję Bożą, abyście w dzień zły zdołali się przeciwstawić i ostać, zwalczywszy wszystko. Stańcie więc [do walki] przepasawszy biodra wasze prawdą i oblókłszy pancerz, którym jest sprawiedliwość, a obuwszy nogi w gotowość [głoszeni ] dobrej nowiny o pokoju. W każdym położeniu bierzcie wiarę jako tarczę, dzięki której zdołacie zgasić wszystkie rozżarzone pociski Złego. Weźcie też hełm zbawienia i miecz Ducha, to jest słowo Boże - wśród wszelakiej modlitwy i błagania. Przy każdej sposobności módlcie się w Duchu! Ef 6, 13-18

Bóg niejako prosi nas o współpracę z Nim, abyśmy stanęli przed przeciwnikiem gotowi do walki o każdą duszę - rzesze ludzi aktualnie zmierza w paszczę ryczącego lwa. Brzmi poważnie i dość strasznie, prawda? Pamiętajmy, że bierność nie zmieni faktu, iż weszliśmy w czas ostatniej dekady przed nastaniem nowej epoki, o czym mówiła Maryja do księdza Gobbiego w 1991 roku zapowiadając ten okres. Módlmy się o dary Ducha Świętego i ufajmy w Jego działanie. Nie zmarnujmy tego czasu Wielkiego Postu! 

Czego oczekuje od nas Chrystus?  

Świadectwo (903), Alicja Lenczewska:

"Zbliża się chwila zburzenia skorupy osłaniającej żywe serca Moich dzieci.
Serc pragnę, żywych, żarliwych, pulsujących miłością i oddaniem Ojcu, który jest Miłością i Życiem.
Dlatego przygotowuję do żywej wiary Moje dzieci.
Dlatego uczę, jak żyć ze Mną w każdej chwili i wszędzie.
Świat jest Mój, choć zbezczeszczony przez szatana pychy i próżności.
 
Pragnę świętości życia w świecie w zespoleniu z wolą i miłością Moją.
Tak, jak niemowlę nie może żyć bez matki, tak dzieci Moje nie powinny pragnąć niczego poza Mną i wolą Moją.
Nie chcę ceremoniału i zwracania się do Mnie wargami.
Nie chcę waszych ludzkich inicjatyw i działań,
Nie chcę waszych, przez was wymyślonych, umartwień dla Mnie.
 
Chcę waszej miłości i poddania się woli Mojej.
Tylko taka wiara i współżycie ze Mną ocali was w dniach zagłady i oczyszczenia.
 
Uczę was spontaniczności, życia wiarą, czczenia Mnie w duchu i w prawdzie w warunkach i sytuacjach codzienności waszej.
Chcę was przygotować, byście przylgnęli do Mnie i dochowali Mi wierności w dniach, gdy niebo zapłonie, a ziemia nieść będzie zagładę.
Chcę, abyście umieli kochać Mnie i ufać Mi, gdy świątynie Moje legną w gruzach, a kapłani Moi się rozpierzchną.
Chcę, abyście wtedy potrafili przyjąć wszelki ucisk i cierpienie dla Miłości Mojej i wiernie trwali na modlitwie, i aby w sercach waszych składana była Ofiara Eucharystyczna Mojego Syna.
 
Powołałem najwierniejsze i najbardziej uległe dzieci Moje na kapłanów z ducha na czas najtrudniejszy, jaki czeka ludzkość.
I pragnę, aby przez nich Moja Miłość ocaliła i uzdrowiła świat.
Aby rozlała się w sercach dzieci Moich.
 
Nie lękajcie się, którzy pragniecie być Moim światłem w dniach ciemności.
Nie lękajcie się, a zawierzcie i pozwólcie, abym Ja sam był w was i przez was ocaleniem dla dusz zalęknionych, bezradnych, gdy nowe życie rodzić się będzie w bólu konania tego, co było, co chyli się już ku upadkowi.
 
Nie lękaj się, córko Moja, przekazać tych Słów, nie lękaj się mówić o tym, co dałem ci poznać.
Nie trwóż się - wszak Moją jesteś i nic nie stanie się bez Mojej woli.
Pokój z tobą, Moje dziecko. Trwaj w wierze i Miłości.
I z nadzieją oczekuj przyjścia Mojego Syna, który twoim Oblubieńcem jest.
Łk 21,5-36 | Mowa o zburzeniu Jerozolimy i przyjściu Chrystusa"
 
Wielki Post w roku 2022 dla wielu z nas rozpocznie piękną wędrówkę przez ten burzliwy schyłek epoki u boku Jezusa i Maryi. Chociaż jest to moment indywidualnej pracy nad sobą w stawaniu w prawdzie przed Bogiem to wiedzmy, że praca ta nie kończy się z ostatnim dniem tego czasu lecz przemieniona w miłość i gotowość służenia Panu zgodnie z Jego wolą powinna trwać nieustannie. Mamy czuwać nad stanem własnej duszy i walczyć o jej czystość, aby diabeł nie miał już do niej dostępu. 

 
MODLITWA SZTURMOWA DO MARYI

O, Maryjo, Królowo Niebieska i Pani wszelkich stworzeń, którą Bóg obdarzył pełnią władzy nad wszystkimi demonami i złymi mocami, całkowicie zawierzam się Tobie w moim wielkim utrapieniu.
O, Niepokalane Poczęcie, odsuń ode mnie wszelkie pokusy.
O, Współodkupicielko, oczyść mnie z wszelkich śladów grzechów.
Pogromczyni demonów, użyj swej przemożnej władzy nad siłą zła, która ośmieliłaby się mi zagrozić.
Błagam Cię, najpotężniejsza Pani, rozkaż każdemu demonowi, jaki mnie dręczy, zniechęca, niepokoi mój umysł, pozbawia spokoju serca, paraliżuje strachem, udręką i wszelkimi złymi skłonnościami, prowadzi do grzechu i występku, aby pokłonił się u Twoich stóp, poddając się każe i poniżeniu dla Twojego zadowolenia.
Błagam Cię, każ mu chwalić i wysławiać władzę jaką nad nim posiadasz, gdy klęknie zaś u Twoich stóp każ mu wyznać, że jesteś jego Panią.
Aby osiągnąć pełnię wolności, całkowicie, bezwarunkowo i na zawsze zawierzam Ci całe me jestestwo, a ze wszystkimi aniołami i świętymi uznaję Twoją nieograniczoną i przemożną władzę nad wszystkimi demonami oraz nad wszelkimi planami, intrygami i uczynkami Złego.

O, Maryjo, potężna Pani wszystkich dusz, chroń mnie.
O, Maryjo, potężna Pani wszystkich dusz, uwolnij mnie.
O, Maryjo, potężna Pani wszystkich dusz, panuj nade mną i nad moim życiem.
O, Maryjo, potężna Pani wszystkich dusz, panuj nad wszystkimi ciemnościami.
 
Myriam van Nazareth 
 

AKT ZAWIERZENIA MARYI W CELU OCHRONY PRZED ATAKAMI DEMONÓW

Maryjo, Najświętsza Dziewico i Matko Syna Bożego, Jezusa Chrystusa, wcielonego Odkupiciela wszystkich dusz, dla uwielbienia Bożej wszechmocy nad wszystkim, co było, jest i będzie, zawierzam się Tobie całkowicie, bezwarunkowo i na zawsze, któraś otrzymała od Boga nieograniczoną władzę nad Szatanem i wszelkimi uczynkami ciemności.

Całe me jestestwo i wolną wolę oddaję bez reszty w Twoje władanie i pod Twoją opiekę, błagając Cię:
  • uwolnij mnie od wszelkich ataków, które Szatan przypuszcza na mnie i na wszystko, co jest mi drogie;
  • zniwecz wszelkie plany Szatana i jego zwolenników, które są wymierzone przeciwko mnie;
  • rozpoznaj i udaremnij wszelkie dzieła zniszczenia przygotowane przez Szatana i skierowane przeciwko mojej duszy, mojemu ciału, umysłowi i moim uczuciom.
Zawierzam się Tobie w imię Przenajświętszej Trójcy, do której należą wszystkie dusze i wszystko, co zostało stworzone.
Zawierzam się Tobie w imię Świętego Krzyża Jezusa Chrystusa, od którego rozpoczęło się wybawienie wszystkich dusz od mocy zła.
Zawierzam się Tobie w imię Świętej Krwi Jezusa Chrystusa, która daje duszom życie wieczne.
Zawierzam się Tobie w imię Świętych Ran Jezusa Chrystusa, które niosą zbawienie i świętość duszom zranionym przez ciemność.
Zawierzam się Tobie w imię męki, śmierci i zmartwychwstania Jezusa Chrystusa, które zawsze niosą światło i życie tam, gdzie panuje ciemność i śmierć duszy.
Uznaję Cię za Matkę Jezusa Chrystusa, Boskiego Zbawiciela i Mesjasza. Pokonaj wszelkie zło, które mi zagraża.
Uznaję Cię za Współodkupicielkę, która wraz z Chrystusem dokonuje dzieła odkupienia. Pokonaj wszelkie zło, które mi zagraża.
Uznaję Cię za Pogromczynię demonów, symbol w pełni uświęconej duszy ludzkiej. Pokonaj wszelkie zło, które mi zagraża.
Uznaję Cię za Pogromczynię wszystkich grzechów, ciemności i pokus, obdarzoną nieograniczoną władzą nad wszystkimi demonami i uczynkami ciemności. Pokonaj wszelkie zło, które mi zagraża.
Uznaję Cię za Panią wszystkich dusz w niebie, na ziemi i pod ziemią oraz za Królową wszystkich stworzeń. Pokonaj wszelkie zło, które mi zagraża.
Uznaję Cię za Królową i Panią wszystkich aniołów, potężnego dowódcę niezwyciężonych niebiańskich zastępów w walce z ciemnością. Pokonaj wszelkie zło, które mi zagraża.
Uznaję Cię za Niepokalane Poczęcie, Wielki Boski Znak skierowany przeciwko Szatanowi, Niewiastę, która ma ostatecznie przypieczętować zwycięstwo Boga. Pokonaj wszelkie zło, które mi zagraża.

Pochwalona bądź, potęgo Maryi, Córki Boga Ojca.

Pochwalona bądź, potęgo Maryi, Matki Syna Bożego.

Pochwalona bądź, potęgo Maryi, Oblubienicy Ducha Świętego.


Ponieważ całkowicie przynależę do Ciebie, o Pani mojej duszy, błagam Cię, rozkaż każdej mocy ciemności, aby na zawsze opuściła mnie i wszystko, co jest mi drogie, w Imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego (wykonać znak krzyża).