Orędzie Świętego Ojca Pio, przekazane przez księdza Łukasza Prausa SAC

Orędzie Świętego Ojca Pio, przekazane przez księdza Łukasza Prausa SAC, skierowane do wspólnoty Siewcy Miłosierdzia.
Podczas modlitwy uwielbienia, prowadzonej w dniu 12.02.2019 r. przez pasterza wspólnoty Siewcy Miłosierdzia w kaplicy przy Sanktuarium Świętości Życia w Łodzi, ojciec Pio skierował do modlących się szczególne słowa:

Duchowe córki, duchowi moi synowie,
widzę, wielokrotnie przeżywacie trud i cierpienie. 
Widzę wasze łzy, widzę wasz smutek, widzę jak wielokrotnie nie dajecie sobie rady ze swoim życiem, ale ja, Padre Pio jestem przy każdym z was.
Pragnę każdego z was błogosławić, wyprowadzić ze wszystkich trudnych sytuacji. Czynię to z wielką mocą. 
Wstawiam się każdego dnia u Boga za tymi, którzy mnie, ojca Pio proszą o pomoc.
Nikogo z was nie zostawię sierotami.
Chcę być blisko przy was, chcę być waszym ojcem. 
Widzę wasz trud i poświęcenie. 
Proszę, nie poddawajcie się.
Przytulajcie krzyż do swojego serca. 
Oddawajcie się pod opiekę moją, a ja was będę chronił.
Proszę, porzućcie zło i grzech. 
Nie idźcie drogą złudną. 
Nie podążajcie drogą w stronę piekła, bo jest ono straszne. 
Ono istnieje.
Uchwyćcie się dłoni Maryi, a Ona będzie was przeprowadzała także przez trudne i ciężkie chwile.
Ja, ojciec Pio, często nawiedzam to miejsce i tych, którzy się tu modlą wzywając mojego imienia nie pozostawię samych.
Często patrzcie w niebo, bo stamtąd wam błogosławię.



Modlitwa o wstawiennictwo św. Ojca Pio



Święty Ojcze Pio,

naznaczony świętymi znakami męki naszego Zbawiciela, Ciebie wybrał Bóg, abyś w naszych czasach na nowo ukazał potęgę i cuda Bożej Miłości.


Bądź w niebie naszym patronem, a gdy wzywamy Twojego potężnego wstawiennictwa u tronu Bożego Miłosierdzia, uprościć nam przebaczenie grzechów, łaskę zjednoczenia z Jezusem Chrystusem w Eucharystii i radość trwania w Kościele świętym.


Broń nas przed złym duchem, kieruj nasze kroki na drogę pokroju i naucz nas żyć w prawdzie i wolności dzieci Bożych.